Geplaatst op: 23-11-2020
Laat je direct adviseren en neem contact op
Het aantal thuiswerkers is de afgelopen tijd in een razendsnel tempo toegenomen. Waar dit bij veel organisaties eerder niet van toepassing was, is dit nu aan de orde van de dag. Dit zorgt voor de nodige aanpassingen. Hoe pakt uw organisatie dit aan? Hoe zorgt u voor veilig thuiswerken? En hoe zorgt u ervoor dat uw medewerkers veilig kunnen bellen en niet worden afgeluisterd?
Gevoelige klantinformatie
Met thuiswerken is het bereikbaar zijn van uw medewerkers voor zowel klanten als onderling belangrijker dan ooit. Er wordt dan ook meer dan ooit via de telefoon gevoelige informatie gedeeld. Veel bedrijven zijn zich er niet van bewust dat naast veilig internet, ook veilig bellen van levensbelang is voor de organisatie. Kies dan ook voor veilig thuiswerken. Hoe pakt u dit aan?
Ga veilig thuiswerken
Voorkom dat uw medewerkers worden afgeluisterd en er gevoelige informatie op straat komt te liggen. Laat uw medewerkers rechtstreeks via de lijnen van de organisatie bellen. Denk bijvoorbeeld aan een eigen VPN verbinding met de thuiswerkplek. Kies voor een oplossing van Petit, laat u adviseren voordat het te laat is en ga veilig thuiswerken.
Neem direct contact op
« Vorige pagina